maanantai 25. syyskuuta 2017

Syntymäpäiväkorttiextravaganza!

No oikeesti vaan kaks korttia.

Tämän ensimmäisen kohdalla ehkä kävi niin, että:

1. Tule kutsutuksi kaverin synttäreille
2. Huraa
3. Hanki lahjat ja tee kortti
4. Lähde kohti kaverin asumusta
5. Muista hississä matkalla ylös, että unohdit lahjat ja kortin kotiin

Saatiin ne kuitenkin lopulta perille. Sitten pari kuukautta myöhemmin.



Tämä seuraava sen sijaan vietiin perille ihan ajallaan, mutta sen synnyssä oli muita ongelmia.
Kortti meni nääs avomiehen kaverille, jonka hän on tuntenut 6-vuotiaasta asti.
Minä: "No mitä tähän laitetaan?"
Avomies:" Emmiä tiijjä."
Minä:" No mist se tykkää?"
Avomies: "Emmiä tiijjä."
Minä."...okei. Laitan tähän sit tälläsii ja tälläsii."
Avomies: "Joo."
Minä: "Mitä kirjotan tähän?"
Avomies: "'Onnea paljon'."
Minä. "...okei. Onks nyt hyvä?"
Avomies: "Joo."
Minä: "Voi Jeesus."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti