perjantai 18. huhtikuuta 2014

Coup de Burst!

Tässä kesken pääsiäistämisen on hyvä hiljentyä hetkeksi muistelemaan viime syksyä. Tai no ei se pakollista ole, silloin vaan oli kaverin synttärit ja piraattibileet ja mä tein lahjoja.

Kuten jo aiemmin mainitsin, One Piece on hieno asia, joten saatoin vähän väkertää toiselle kumimiehen ja kumppanien seikkailujen seuraajalle lahjoja kyseisen teeman ympäriltä.


Pipoa synttärimies toivoi itse. Tämä on ensimmäinen kirjoneuleeni, vaikkei se kovin kirjava olekaan.
Olen tsumbaillut siis nuo langankierrot koko ympärysmitalta, tuolla takana ei ole mitään valkoisia pilkkuja, paitsi vahingossa. Vähän helpompaa se kai olisi niin ollut, mutta en minä tiennyt että niinkin voi tehdä...
Tämän takia pipo taitaakin olla vähän tiukka. Ja rasti taisi mennä turhan ylös. Vedin mallin muuten päästäni samaan aikaan kun tein. Ei ehkä kaikkein fiksuinta, mutta en osaa tehdä mitään neulesuunnitelmia tai -malleja.
Kannattais kenties opetella.


Chopperman-kortti! Tässä olen maalaillut musteella paperin reunat, löytänyt One Piece-fontin jostain päin internetiä, tulostellut ja liimaillut.


Ja lopulta kaulakoru, Olkihattupiraattien Jolly Roger.
Tämä on siis ihan kutistemuoville läpipiirretty, saksilla leikattu ja uunissa paistettu. Muovi oli toki kirkasta, joten se piti ensin hioa, ja tussit eivät tietenkään vedenpitäviä, mustaa lukuunottamatta. Lopuksi taisinkin varmistaa pysyvyyden läpinäkyvällä kynsilakalla. Mä vaan oon niin pro, ei tälle minkään voi. Sitten vaan sopivat korunosat toisiinsa kiinni ja hop, valmista tuli. En nyt tässä mainitse sitä että tehtiin melkein pellillinen kaikkea kutistemuovia ja tämä oli noin niinkun ainut joka onnistui.

Niin, ja bileet itessään oli aika vinkeet. Yarr.

2 kommenttia: